۴ پاسخ

اره طبیعیه دختر منم روزی یکی دوبار اونم باهاش خیلی حرف بزنیم و مسخره بازی در بیاریم
بقیه موقع ها خنده های بی صدا داره

پس منم می‌خنده اما بی صدا

دختر منم خیلی خنده صدادار نمیکنه.
این دیگه له خلق و توی بچه بستگی داره

آوین هم همش نمیخنده
هر دو سه شب یک بار

سوال های مرتبط