اره طبیعیه دختر منم روزی یکی دوبار اونم باهاش خیلی حرف بزنیم و مسخره بازی در بیاریم
بقیه موقع ها خنده های بی صدا داره
پس منم میخنده اما بی صدا
دختر منم خیلی خنده صدادار نمیکنه.
این دیگه له خلق و توی بچه بستگی داره
آوین هم همش نمیخنده
هر دو سه شب یک بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.