دکترگفت شیاف واژینال بذار اپلیکاتور ندارم مقعدی بزنم مشکلیه؟

۶ پاسخ

سلام موردی نداره میتونید بدید ب همسر براتون بزارن ته واژن
اگه نشد مقعدی

با دست بزار واژینال خب!
البته اگه لکه بینی نداری بهتره مقعدی بزاری

نیازی به اپلیکاتور نداری به اندازه یه بند فشاربده بیشترخوب نیست

منم طول سرویکسم مث شماست و مقعدی میزارم

من واژینال گذاشتم ی عفونت بدی گرفتممقعدیش کردم

شیاف پروژسترون به منم داد عزیزم ولی مقعدی گفت،واژینال مگه نمیگن بده؟

سوال های مرتبط

مامان 😍😍عشقام مامان 😍😍عشقام ۸ ماهگی
مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان آلبالوجانم🍒 مامان آلبالوجانم🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری