سلام موردی نداره میتونید بدید ب همسر براتون بزارن ته واژن
اگه نشد مقعدی
با دست بزار واژینال خب!
البته اگه لکه بینی نداری بهتره مقعدی بزاری
نیازی به اپلیکاتور نداری به اندازه یه بند فشاربده بیشترخوب نیست
منم طول سرویکسم مث شماست و مقعدی میزارم
من واژینال گذاشتم ی عفونت بدی گرفتممقعدیش کردم
شیاف پروژسترون به منم داد عزیزم ولی مقعدی گفت،واژینال مگه نمیگن بده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.