۵ پاسخ

انقباضه عزیزم اگه فاصله هاش کم شدمثلاتونیم ساعت چندباراتفاق افتادبروبیمارستان

طبیعیه

اگه‌انقباضت و دردت مرتبه برو بیمارستان

منم همینم ولی دردم شدیده در حد یه دقیقه انقباض دارم شما دیگه نزدیک زایمانته اگه هر۱۰ دقیقه ۴ بار سفت شد همراه با درد برو نوار بگیرن ازت

اره عزیزم ماله من بعضی وقتا ده دقیقه زیادتر خودش رو سفت میکنه

سوال های مرتبط