۹ پاسخ

عزیزم سبزی پلو تن هم قاطیش کن بزار دم بکشه خیلی هم خوشمزه

من خیلی کم دادم بهش ولی کلا فک میکنم غذای مقوی نیست چون نگهدارنده داره

تن ماهی برای بزرگسال هم خوب نیس چ برسه ب بچه تن وخودت بخورسبزی پلوشوبده گل دختری

نده بهش

من تن ماهی بهش نمیدم حداقل تا دوسالگی

من تن ندادم اصلا

منکه تن ماهی نمیدم به بچم

همون برنج و دم بزار با تن ماهی بخورید دیگه خودش غذاست نیاز نیست کاری کنی

هیچی گلم تن ماهی خوب نیس براشون ماهی تازه بده

سوال های مرتبط

مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱۷ ماهگی
مامان Aria مامان Aria ۲ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی