۱۱ پاسخ

اخی بمیرم واسه دخترم حساسیت دره نمیتونه از این خوشمزها بخوره

عزیزم من همه چی میدم بهش هر چی فک کنی غذای سفره که از هفت ماه و نیمگی داره میخوره برای خودش غذا میزارم لب نمیزنه
بیسکوییت کیک کلوچه ویفر رنگارنگ مینو آلوچه گاهی از اینا هم میدم بهش اما کم مثلا شاید در هفته یکی دو بار یه تیکه بدن بهش بخوره ویفر بیسکوییت
الوچه هم چندروز پیش رفتیم مغازه برداشت از شانس یبوست بود دو سه تیکه خورد راحت دستشویی کرد

من مادر میدم

مادر و اول ميندازم تو آب بعد ک خیس شد در میارم و با قاشق له میکنم میدم بهش

هیچی ندادم

🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

مادر و پتی بور

من تازه میخوام مادر بدم تا الان ندادم بهش چون خاصیت ندارن بسکویت ها

بیسکویت مادر میدم دستش خودش میخوره

من تا حالا فقط بسکویت مادر دادم

من ساقه طلایی هم میدم

سوال های مرتبط

مامان چوب شور مامان چوب شور ۱۱ ماهگی
مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی