۱۷ پاسخ

بیسگوییت مادر میدم.

عصرونه میوه میدم موز انبه هرچی که توخونه باشه هرروز میوه میدم هم عادت کنه هم خوب بهتز از بیسکویت خودمم پنکک هفته ی دوبار درست میکنم‌خیلی دوست داره

فسفویت رو من مثل سرلاک درست میکردم روزی دوتا قاشق بهش میدادم

من پوره میوه هم براش گرفتم ایلی خیلی دوس داره با اینکه خیلی بدغذاست ولی اینو حسابی میخوره

اینم بسکویتی ک بهش میدم

تصویر

من اینارو میدم

تصویر

بیسکوییتهای خارجی میدادم ولی بدون شیر خیلی سفت بود بچمم علاقه نشون نداد،الان بیسکوییت مادر و نستله میدم اونم فقط بیرون بودنی
عصرونه ام هر چی توو خونه موجود باشه😊 اگر چیزی نبود شامشو زودتر میدم

بیسکوئیت cicibebe

من مادر میدم گاهیی بهش

من فسوویت میریزم تو فرنی یا اوتمیلش

من از ده ماهگی از همین نستله ها دادم دوس داشت، قندش زیاد نیست، این خوبه
البته گاهی پتی بور یا مادرم میخوره تازگیا ولی چند روزی یه بار

اصلا خوشمزه نیست بعد اینکه همه اش خرده مارک خارجی بگیر بهتره

من بیسکوئیت یبار دادم
الان سرلاک میدم روزی یک الی دوبار

دکتر پسرم گفت بیسکوییت مادر فقط شکر برند نستله رو بده نوشته بالای یکسال گفت موردی نداره این قند نداره ایمن تو‌دهم بچه سریع حل میشه من از هشت ماهگی ازین دادم روزی دو‌تا بیسکوییت هم بیشتر کفت نده

من مادر میدم از اینام دادم مادر ارزون ترع خوشمزه تر هم هست

از همینا بده نمیخاد اونو بخری گرونه خیلی پودری هم هست نمیتونی بدی دستش

نستله ک‌برای یک سال به بالاس
من ک فقط گاهی مادر دادم

سوال های مرتبط

مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی
مامان ارشان مامان ارشان ۱ سالگی