خانم ها شما مویز رو چطور به بچه هاتون میدید؟؟

۳ پاسخ

بزار توی اب و سه ساعت نرم میشه با دست له کن بده بهش دونه نداسته باشه چون تو دفعش اذیت میشه

با دستت فشار بده و نصفش کن بزار خودش برداره بخوره چندتا دندون داره دندون داشته باشه راحت میخوره

نصف میکنم تو ظرف میدم بازی می‌کنه یه چندتا هم می‌خوره

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی