خانماااا شما عصرونه به بچهاتون چی میدید؟؟

۴ پاسخ

موز سیب
گاهی هم هیچی میخابه اونموقع😄

غذا امتحان میکنم اگه نخورده باشه
گلابی سیب
اگه کیک پخته باشم خیلیی کم میدم بهش
بستگی داره دیگه

بیسکوییت مادر باشیر یا اب سیب میگیرم بهش میدم بعضی وقتا نهار کم بخوره غذا میدم بهش

تایپیک می‌زارم گاهی

سوال های مرتبط

مامان اِلارا گلی مامان اِلارا گلی ۱ سالگی
مامان کیاشا🐣 مامان کیاشا🐣 ۱ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی