حس میکنم باردارم خیلی استرس گرفتم چه کنم؟🥲

۶ پاسخ

عزیییزم تو که میگفتی میخوام
الان استرست چیه دیگه
ایشالا که خیره

خواهر نگو من کلا اسم بارداری و تست میاد استرس از نوک انگشتای پام شروع میشه تا کف سرم نمی‌دونم درست گفتم یا چی همووون😂😂😂

مبارک حست مطمنا براساس واقعیتهاست😉

مبارکههه

برو آزمایش بده از منفی یا مثبت بودنش مطمعن شو اینجوری بلاتکلیف بیشتر اذیت میشی

هیچ صلوات بفرس 🤪😅دیگه هرچه کاشتی برداشت میکنی خواهر

سوال های مرتبط