امشب اخرین شبیه ک توشکمم دارمش ❤️‍🩹🥺

تصویر
۲۵ پاسخ

وای خدای من 🥺

الهیییییییییی عزیزدلمم🥺🥺❤️

تقدیر خداست
خودش میده خودشم پس میگیره
حتما صلاحی داخلشه
منم الان یازده روز هست بچم سقط شده ولی باید زندگیمو کنم

الهی دورت بگردم😢😢

عزیزم شما ک میگی هیچ علائمی نداری بنظرم ی جادیگ سونو برو ببین اون چی میگه

برات آرامش میخوام عزیزم...
خیلی سخته ...
انشالله خدا توانشو بهت بده گلم

میخوای بری بیمارستان عزیز؟
خدا میدونه خیلی بچه دوست داری عزیزم نگران نباش ان شاالله پشت سر بهت دو قلو بده...
جای خالیش پر بشه...

بعد گلم همسرمم ازمایش داد اسپرمش ضعیف بود حتما همسرتم ببر تحت نظر باشه ک سریع دیگ خوشحال ترین بشی الهی😍😍

ببین خیلی سخته بارداری قبلی منم همین بود پوچ بود فقط ساک بارداری الکی بزرگ میشد اخرش مول شد موتاژ کردم منم خیلی ناراحت شدم غصه خوردم ولی ببین برای هیچ چیزی دیر نیست بسپر ب خدا خدا خیلی بزرگه اگه بیمارستان نری کوتاژ کنی س ماه بعد اقدام کنی انشالااا خدا ی نی نی صحیح وسالم میده گلم اگه بیمارستان کوتارژ کنی ۶ماهه دیگ اقدام بکن ک رحمت سفت بشه بعد من این کارو کردم بعد سقطم ۶ماه فقط روغن سیاه دانه زدم زیرشکمم و ی قطره میرختم رو نافم هرشب شمام اینکارو کن الهی ک نتیجه میگیری عزیزدلم بسپر ب خدا قشنگم

علت سقط چی بود چطور ایست قلبی کرد؟

اخی عزیزم خدا ارامش بهت بده ،چند هفته بود؟

دلم شکست بخدا🥺💔💔

خدابهت آرامش بده شقایق جان
انشالا به زودی زود جاش سبزشه فداتشم 🖤❤🤲

هیییی واقعا سخته منم این مشگل پیش اومد واسم😭😭😭😭😭😭

ببخشید چرا این اتفاق میوفته

دوباره جاش سبز میشه عزیزم توروخدا غصه نخور

چند هفته بودی علائمت چی بود 😔😔😔😔

الهی

عزیزم داری بد میکنی با خودت انقد به خودت غم نده عزیزم جاش ب زودی سبز میشه

از منم میخاد سقط شه انقد درد دارم😭 خیلی خستم فقط زودتر تموم بشه
تو میخای چیکار کنی چطور میخای سقط کنی

الهی بگردم😔🥺
متاسفم عزیز دلم😞

شقایق جان اگه خودش بیوفته اون لحظه خیلی سخته ک جنین و میبینی برات ارامش دعا میکنم

چرا چیشدهه🥺🥺

زایمان میکنی به سلامتی

چرا چیشده قشنگم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۳ ماهگی