اشتهاتون تو بارداری چتوریه زیاده کمه

تصویر
۸ پاسخ

من تا دوماه فقط نون پنیر وخیار می‌خوردم اونم کم چون میاوردم بالا

البته اون سه ماه اول و حساب نمیکنم بعدش و دارم میگم

بنظر خودم مثل قبله

من سر پسرم اشتهام خیلییی زیاد بود 🫠مث اسب میخوردم ۲۰ کیلو وزن اضاف کردم

سه ماه اول هیچی نمیخوردم
،بعد اشتهام زیااااد شددد
از پنجاه کیلو شدم ۷۸کیلو خیلیییی میخوردم

من باردار بود اشتهام صفر بود

من اصلا اشتها نداشتم انقدرم بد ویار بودم حالم از همه چی بهم می خورد

قبلنا زیاد بود تو بارداریم

سوال های مرتبط

مامان دخترام👭💞 مامان دخترام👭💞 هفته بیست‌ودوم بارداری