من تا دوماه فقط نون پنیر وخیار میخوردم اونم کم چون میاوردم بالا
البته اون سه ماه اول و حساب نمیکنم بعدش و دارم میگم
بنظر خودم مثل قبله
من سر پسرم اشتهام خیلییی زیاد بود 🫠مث اسب میخوردم ۲۰ کیلو وزن اضاف کردم
سه ماه اول هیچی نمیخوردم
،بعد اشتهام زیااااد شددد
از پنجاه کیلو شدم ۷۸کیلو خیلیییی میخوردم
من باردار بود اشتهام صفر بود
من اصلا اشتها نداشتم انقدرم بد ویار بودم حالم از همه چی بهم می خورد
قبلنا زیاد بود تو بارداریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.