مامانا تو این سن قد ۸۷ خیلی کمه؟!

تصویر
۷ پاسخ

دختر من قدش 82 هست دکتر میگه خوبه در صورتی قد تولدش 49 بوده بنظرم باید الان بیشتر می‌بود ولی از شما خوبه

تاحالا نگاه به نمودار قد کردی. ؟؟؟

نه خوبه عزیزم

خوبه ..
منم عکس بچه هاموگذاشتم یکی دیس لایک کرده بود آدمای عقده ای

نه والا عالیه

پسر من بزرگتره اژ پسرتون۸۶هست دکترش گفت خیلی خوبه

نه عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۲ سالگی
مامان mohamad💗lena مامان mohamad💗lena ۱ سالگی