۶ پاسخ

۸ صبح
۱۲ و ۱ ظهر
۶ و ۷ غروب

تلزه شامشو دادم نهارشو ۴.۳

ناهار ۱ تا ۲
شام ۷ تا ۹ معمولا

من چون صبحا میرم باشگاه و شوهرم دیر ازسرکار میاد صبحانه نداریم کلا🥴🥴 یعنی از دوازده شروع میشه... ساعتای دوازده یک صبحانه بعد سه و چهارمیخابع ی نیم ساعت تا یکساعت بعد بهش ناهار و میوه میدم شامم وقتی شوهرم میاد ساعتای یازده اینا میخوریم.... این وسطا میوه خوراکی ایناهم میخوره شیرم ک چهارپنج باری میخوره...

ناهار ساعت ۲ یا ۳ شام هم ۱۰ میان وعده هم اونقدر اشتها نداره نمیخوره کلا خیلی کم غذا میخوره

ناهار 3
شام 8.9

سوال های مرتبط

مامان parsa💙 مامان parsa💙 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی