مامانا صبح وقت سزارینمه خیلی استرس دارم🥹

۱۸ پاسخ

استرس چرا
نی نی قشنگت میا بغلت
دیگ راحت میشی
رو کمر شکم میخابی😅

اونقدر راحته اصلا نترس توکلت بخدا باشه عزیزم التماس دعا

به سلامنی عریزم نگران نباش

عزیزم منم استرس داشتم ولی خیلی راحت بود

اصلا استرس نگیر عزیزم
خیلی راحته✨️

بسلامتی انشالله نینیتوبغل کنی

اوف عزیزم مبارک باشه پیشاپیییش ، بیمارستانی الان

وای خوشبحالت زایمان می‌کنی راحت میشی کی بشه منم ماه نهمم تموم بشه برم واسه زایمان🥹

من ازالان استرس دارم🤦‍♀️🤦‍♀️

واای حیلی شیرین بخدا
سزارین یکی از بهترین تجربه ها برام بود اصلا اذیتی نداشت خداروشکر
مخصوصا وقتی بچه ت میبینی دیگه همه چی رو فراموش میکنی

عزیزم استرس نگیر میری 😍نیم ساعته عمل تموم میشه بغلش میکنی

منم مثل تو استرس داشتم ولی وقتی بغلش کردم تموم اون سختی ها از یادم رفت🥹

دعا کنین شما هم برام🥹

ای جان انشاالله بسلامتی فارغ بشی
برای ماهم دعا کن
اینقدرا استرس طبیعیه

حق داری گلم ی این فکر کن فردا شب مثل الان کوچولوتو دیدی

چرا استرس داری من زایمانم طبیعی هست درد میاد می‌ره خدا بدونه کی زایمان کنم و چطور تو ک تکلیفت مشخصه

ب سلامتی عزیزم نگران نباش و توکل بخدا واسه منم دعا کن ۵ روز دیگع نوبت دارم

ايشالا ب سلامتي بغلش كني استرس نداشتع باش

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد