استرس چرا
نی نی قشنگت میا بغلت
دیگ راحت میشی
رو کمر شکم میخابی😅
اونقدر راحته اصلا نترس توکلت بخدا باشه عزیزم التماس دعا
به سلامنی عریزم نگران نباش
عزیزم منم استرس داشتم ولی خیلی راحت بود
اصلا استرس نگیر عزیزم
خیلی راحته✨️
بسلامتی انشالله نینیتوبغل کنی
اوف عزیزم مبارک باشه پیشاپیییش ، بیمارستانی الان
وای خوشبحالت زایمان میکنی راحت میشی کی بشه منم ماه نهمم تموم بشه برم واسه زایمان🥹
من ازالان استرس دارم🤦♀️🤦♀️
واای حیلی شیرین بخدا
سزارین یکی از بهترین تجربه ها برام بود اصلا اذیتی نداشت خداروشکر
مخصوصا وقتی بچه ت میبینی دیگه همه چی رو فراموش میکنی
عزیزم استرس نگیر میری 😍نیم ساعته عمل تموم میشه بغلش میکنی
منم مثل تو استرس داشتم ولی وقتی بغلش کردم تموم اون سختی ها از یادم رفت🥹
دعا کنین شما هم برام🥹
ای جان انشاالله بسلامتی فارغ بشی
برای ماهم دعا کن
اینقدرا استرس طبیعیه
حق داری گلم ی این فکر کن فردا شب مثل الان کوچولوتو دیدی
چرا استرس داری من زایمانم طبیعی هست درد میاد میره خدا بدونه کی زایمان کنم و چطور تو ک تکلیفت مشخصه
ب سلامتی عزیزم نگران نباش و توکل بخدا واسه منم دعا کن ۵ روز دیگع نوبت دارم
ايشالا ب سلامتي بغلش كني استرس نداشتع باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.