۶ پاسخ

سعی کن یه سینه تو کامل بدی تا تخلیه بشه
من شیرمو میدوشیدم اوایلش رقیق بود هرچی به اخرش میرسید انگار شیر پرچرب ترمیشد
مادرجونمم همیشه بهم میگفت اول شیرآبه تهش چربیه

گاهی وقتا یکیش میدم

کلا باید از دوتاش بدی

والله من قبلا سینه کامل تخلیه نشده بود هر دو رو میدادم .. بعد اللن که یکیشو میدم کامل تخلیه کنه تو پی پیش معلومه ب اصل شیر و چربی رسیده

اره 🤣🤣

اره

سوال های مرتبط

مامان آوان وژیوان💓💙 مامان آوان وژیوان💓💙 ۹ ماهگی