سعی کن یه سینه تو کامل بدی تا تخلیه بشه
من شیرمو میدوشیدم اوایلش رقیق بود هرچی به اخرش میرسید انگار شیر پرچرب ترمیشد
مادرجونمم همیشه بهم میگفت اول شیرآبه تهش چربیه
گاهی وقتا یکیش میدم
کلا باید از دوتاش بدی
والله من قبلا سینه کامل تخلیه نشده بود هر دو رو میدادم .. بعد اللن که یکیشو میدم کامل تخلیه کنه تو پی پیش معلومه ب اصل شیر و چربی رسیده
اره 🤣🤣
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.