دخترم امروز تب کرد بردمش دکتر ۳قلم دارو شد۱۲۰۰🤯

۴ پاسخ

خدادفقط سلامتی بده یه دکتر میری برمیگردی قیمتا رو میبینی خودت بدتر مریض میشی

ازیترومایسین خارجی با اسپری بینی خارجی و شربت سفکسیم یه شیر خشک دکتر داد داروخانه کارت کشید ۲۲۰۰😳 پرسیدم اشتباه حساب نکردی گفت نه فقط اسپری بینی ۸۵۰ تومنه😭

اره منم امروز بردمش دکتر،داشت دوباره آزیترومایسین خارجی مینوشت،گفتم دکتر ایرانیشو بنویس،آذر خارجیشو گرفتم ۶۰۰🤦🏻‍♀️🐦‍⬛

اخی عزیزم خدا بد نده چش یود چی داد

سوال های مرتبط