خدادفقط سلامتی بده یه دکتر میری برمیگردی قیمتا رو میبینی خودت بدتر مریض میشی
ازیترومایسین خارجی با اسپری بینی خارجی و شربت سفکسیم یه شیر خشک دکتر داد داروخانه کارت کشید ۲۲۰۰😳 پرسیدم اشتباه حساب نکردی گفت نه فقط اسپری بینی ۸۵۰ تومنه😭
اره منم امروز بردمش دکتر،داشت دوباره آزیترومایسین خارجی مینوشت،گفتم دکتر ایرانیشو بنویس،آذر خارجیشو گرفتم ۶۰۰🤦🏻♀️🐦⬛
اخی عزیزم خدا بد نده چش یود چی داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.