۹ پاسخ

من دخترم ۳۶هفته و ۳روز دنیا اومد رسیده هم بود خداروشکر مشکلی هم نداشت زایمان زودرس هم محسوب نمیشد

ن بچه رسیده چرا اوکی نباشه اخه

نه اوکیه من از ۳۵معاینه شدم
۳۸ هفته بچم به دنیا اومد

باید ۳۸ هفته دنیا بیاد دیگه عزیزم کی بیاد پس؟
۳۷ هفته هم مشکلی نداره بچه کاملا رسیده میتونه دنیا بیاد
۳۶ هفته هم من دیدم دنیا اومده

دکترب منم گفته ۳۷ سرکلاژموبازمیکنه،بعدشم احتمال زایمان نهایتش تایه هفتس.

آرسامم 37هفته بدنیا اومد

ن زیر 37هفته زایمان زود رس حساب میشه بعد اون اوکیع

ن اوکیه
گرشا ۳۶ هفته و ۴ روز بدنیا اومد

ن اوکیه

سوال های مرتبط