خانوما دکترم مریض هاشو ۳۷ هفته زایمان می‌کنه زود نیست ؟؟؟

۶ پاسخ

سلام خیلی هم عالی

دكتر منم ٣٧ هفته و دو سه روز نهايت

بچه سالم اما اگر بیشتر بمونه بچه وزنش بیشتر میشه ۳۸ هفته کامل بشه خوبه

خوبه که

بیمارستان کجایی دکترت کیه

۳۸ بهتره ک.

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری