۳۷ هفته و پنج روز سزاری میکنن ؟ زود نیست ؟ن

۸ پاسخ

منم دوس دارم این موقع ولی نمیدونم دولتی قبول میکنه یا نه

من ۳۹ هفته میگه سزارین میکنم الان ۳۷ هفته و۳ روزم😑

اینا که گفتن ۳۷ حتما احتمال درد براشون دیده شده. وگرنه سزارین ۳۸ هفته و چهاروزه. حالا یکی دوروز کم‌و زیاد میشه ولی نه بیشتر

من ۳۷ و شش سز شده بودم الحمدلله مشکلی نبود

والا باید ۳۸ هفته ب بعد سزارین بشیم. نمی‌دونم چرا همه میگن ۳۷ و خورده ای نوبت دارن

کاش دکتر منم۳۷هفته نوبت میداد🙁

من ۳۷ و ۲ نوبت دارم

اره من فردا ۳۷ هفته‌۴ روز میخوام سزارین شم

سوال های مرتبط

مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنا 🎀🤍 مامان آنا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد