منم دوس دارم این موقع ولی نمیدونم دولتی قبول میکنه یا نه
من ۳۹ هفته میگه سزارین میکنم الان ۳۷ هفته و۳ روزم😑
اینا که گفتن ۳۷ حتما احتمال درد براشون دیده شده. وگرنه سزارین ۳۸ هفته و چهاروزه. حالا یکی دوروز کمو زیاد میشه ولی نه بیشتر
من ۳۷ و شش سز شده بودم الحمدلله مشکلی نبود
والا باید ۳۸ هفته ب بعد سزارین بشیم. نمیدونم چرا همه میگن ۳۷ و خورده ای نوبت دارن
کاش دکتر منم۳۷هفته نوبت میداد🙁
من ۳۷ و ۲ نوبت دارم
اره من فردا ۳۷ هفته۴ روز میخوام سزارین شم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.