به نظرتون تو ۳۷ هفته و ۵ روز سزارین میکنن‌؟

۶ پاسخ

من سز اولمو ۳۷هفته و ۶روز انجام دادم

اره بستگی ب دکتر داره

ممکنه بستری بشه بچه ولی از ۳۸ هفته به بالا سزارین میکنن

از ۳۶ به بعد سزارین می‌کنند

معمولا از ۳۸ سزارین شروع میشه

بله گلم

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد