۸ پاسخ

داروخونه عزیزم

نه هنوز

آره با مسواک انگشتی

اره با مسواک انگشتی

بله با مسواک انگشتی

ن همون میشورم آخه کلا ۲ تا دندون دلره

با مسواک انگشتی مسواک میکردم جدیدا گاز میگیره میدم خودش می‌کشه به دندوناش منم میذارم به حساب مسواک زدنش😂😂

مسواک انگشتی

سوال های مرتبط