۱۲ پاسخ

شماره دو خیلی خوبه ولی شستنش فقط با شیشه شوره دیر بشوری تهش شیر خشک بشه دیگ دست جا نمیشه ک بشوری

هر دو رو دارم ولی دخترم فقط ۲ رو راحته

هردوش دارم دوتاشون خوبن الانم از یک دارم استفاده می کنم هیچ وقت لک نمیگیرن هی بشوری هی مث اولش میشه

من شماره یک میگیرم همیشه
خیلی خوبه

یک بهتره من خودم اونت دارم خوبه بی بی لند میگن وقتی بچه میک میزنه سرش میره داخل

۲طرح اونته

از شماره ۲ دارم راضیم

تپل تره بهتره
واسه هم زدن شیر هم راحت تره
شستنش
همه چی

فقط باید نی شو در بیاری

صددرصد ۱ دخترم عادت کرده فقط با همین شیر میخوره .یه بار از اون دومی گرفتم اصلا باهاش شیر نمیخورد گذاشتم کنار

من شماره یک استفاده میکنم برا دخترم خوبه یک ماه و نیم تا دوماهی یکم بار هم عوضش میکنم

هردومدلشو دارم راضیم فقط اون دسته داره من نی شو دراوردم

سوال های مرتبط