۱۲ پاسخ

من قند ناشتام بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ بود الان که انسولین میزنم ناشتا شده بین ۱۰۰ تا ۱۰۵ البته با دستگاه قند خونگی که اون هم یه چند تایی قند رو بالاتر نشون میده تو آزمایش قندم زیر صد هست خدارو شکر

استرس نداشته باش ریلکس باش استرس رو قند خیلی تاثیر میزاره

خب رد بشه!! قند و دیابت رد بشه خوبه؟؟؟ هیچ خطری نداره و کاملا ایمنه منم اون لحظه و ثانیه فقط دلم میخواست بچم سالم بدنیا میاد هرچی دکترم می‌گفت میگفتم چشم
هیچی هم نشد

قند بالا برای جنین ضرر داره انسولین و متفورمین اصلا برای جنین ضرر نداره منم قندم بالا بود انسولینمم زیاد شده این اوخر بخاطر مقاومت به انسولین هم قرص بهم داده دکتر روزی ۳ تا گلوکوفاژ ۵۰۰ میخورم همون متفورمینه مهم کنترل بودن قنده بازم برای داروهات با دکترت مشورت کن و اینکه سعی کن تغذیه هم کنترل کنی منم با اینکه حجم داروهای زیاده ولی ناپرهیزی کردنی سریع قندم میره بالا

من از اول بارداریم قبل بارداریم که رفتم برای اقدام ورزی یکی متفورمین میخوردم دکترم خیلی محتاط بود
بعد دیگه هی می‌فرستاد منو قند سه چهار مرحله ای
هی چک میکرد
تا میدید یکم بالا رفته
دوتاش کرد ماه های آخر قرص رو
نه بابا تو تاپیکام بود انقد شیرینی و کاکائو میخوردم عذاب وجدان خفم میکرد ولی نمی‌تونستم نخورم

و اینکه نون و برنج می‌خورم چون طاقت گرسنگی ندارم،دکترمم گفت نخوری وزن نمی‌گیری ولی شیرینیجات نمی‌خورم

نه عزيزم متفورمين ديگه نبايد بخوري براي رشد بچه خوب نيست براي همين انسولين ميدن
براي من ناشتاهام١١٠-١١٤بود ك انسولين شروع كردم
انسولين ميزنم رعايتم خيلي ميكنم چون اگه رعايت نكنم اب دور جنين زياد ميشه جنين الكي رشد ميكنه يعني وزنش واقعي نيس
قنداي ناشتام رو٨٥-٩٠إ قنداي بعد غذام١٢٠-١٣٠

من از هفته ۸ انسولین می‌زنم،قند ناشتام حدودا ۱۱۵ اینا بود.
الان روزی دوتا گلوکوفاژ می‌خورم و انسولینمم خیلی زیاد شده چون هفته ۳۲ تا ۳۶ مقاومت به انسولین رایجه

من ک دادم خداروشکر قندم لب مرز رو پایین زده

من انسولین میزنم قندم قبل انسولین بالای صد بود الان بین 70 تا 90 هست بستگی به غذایی که میخورم داره

من آزمایش دادم قندناشتا۱۱۱بودبهم انسولین دادین ازفرداشروع میکنم قرص ندادباتغذیه

وای من شنبه ازمایش گلوکز دارم. میترسم قندم بالا باشه. هرچند خیلی رعایت میکنم ولی بازم میترسم چون تو بارذاری همش سوپرایز شدم

سوال های مرتبط