۱۰ پاسخ

سوپرامیل

همون میدم فعلا داره گیر میاد خداروشکر

من پیدا کنم همون نباشه ساده ش میدم

سیمیلاک

همون آپتامیل ولی سادش

من از داروخونه پرسیدم گفت طعم آپتامیل نزدیکه ب گیگوز
خداروشکر ب پسرم ساخت

تاحالا ندادم بهش ولی سوپرامیل میدم خوبه

من پیدا نکردم ببلاک میدم

همون پرونترا رو پيدا ميكنم 🤦🏻‍♀️ البته سهميه اين ماهشو نگرفتم

والا هنوز همونو به زور پیدا میکنم چون هیچی دیگه بهش نمیسازه

سوال های مرتبط