سوپرامیل
همون میدم فعلا داره گیر میاد خداروشکر
من پیدا کنم همون نباشه ساده ش میدم
سیمیلاک
همون آپتامیل ولی سادش
من از داروخونه پرسیدم گفت طعم آپتامیل نزدیکه ب گیگوز
خداروشکر ب پسرم ساخت
تاحالا ندادم بهش ولی سوپرامیل میدم خوبه
من پیدا نکردم ببلاک میدم
همون پرونترا رو پيدا ميكنم 🤦🏻♀️ البته سهميه اين ماهشو نگرفتم
والا هنوز همونو به زور پیدا میکنم چون هیچی دیگه بهش نمیسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.