پسر من ۹ و نیم میخوابه
نه ضرر نداره
عمیق خوابیدنش مهمه
دختر منم ۱۱ ~۱۲ میخوابه تا ۹~۱۰درسته دکتر گفته شیر شبشو قطع کن ولی دوبار بیدار میشه
خب بستگی ب خانواده داره وقتی خودمون 8 و 9 چلچراغ خونمون نمیش از بچه انتظار داشت زود بخابه دختر منم هر وقت خاموش کنیم یکم مقاومت کنم میخابه 11 و 12
بهتره زود بخوابن زود پاشن چون هورمون رشد از ۸ و ۹ شد ترشح میشه اما خب بچه ها نمیخوابن اون تایم
ن کی گفته ما ادم بزرگیم اون تایم تازه شام میخوریم چ برسه بچه بخوابه😂
مث ماها بچه ها هم ۱۲ شب میخوابن
ن ضرر نداره مهم خواب عمیقه ک داره دختر منم همین ساعت میخابه
پسر منم همینطوره دیر میخوابه زود خیلیم راضیم😐زود بخوابه تا صبح سرویسم میکنه ب زود خوابیدن نیست مهم اینه خواب با کیفیتی داشته باشن
بچه منم همینه ساعت ۱۲ میخوابه تا صب ساعت۹یا۱۰چند بارم تا صب شیر میخوره
بچه من از اول ۱۲شب میخابه ۱۰یا ۱۱صبح بیدار میشه چهار بارم برای شیر بیدار میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.