۱۰ پاسخ

جنسیتش چی هس عزیزم؟

وای من سر بارداری اولم داشتم انگاری استخونش شکسته بود توی این یکی کمر درد امونم رو بریده سیاتیکم

من دارم وقتی یمقدار وامیستم انگار فشار میاد به واژنم

من از خیلی قبل تر درد واژن دارم ی روزایی از دردش راه رفتن برام سخته

اووووف🤦🏻‍♀️

✋چند هفتس این درد دارم

اووف من از اول ماه دارم اصلا نمیتونم راه برم

من از 18 هفته داشتم😂😅

داغونم نمیتونم راه برم از دردش اگه دراز بکشم دیگه نمیشه بلند شد

من الان ۲۱ هفتم دارم انگار استخونش شکسته

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد