علت ریختن اب دهان کودک ۲ ساله و نیمه

۷ پاسخ

اگه دندون نمیخاد در بیاره لوزه هست
من پسر بزرگم از بچگی همینجوری بود ک بعد تو ۳ سالگیش فهمیدم بخاطر لوره هست ک ۵ سالش شد عمل کردم

اگه منظورت تف کردنه که هیچ علتی جز حرص دادن نداره

نمیدونم چند روز پیش پیج یه گفتار درمان رو دیدم که با یه پسر بچه داشت کار میکرد چون اب دهان میریخت گفت مشکل از فک که باید تمرین بشه باهاش

تو خواب یا بیداری ؟

انگل یا دندون

دندان درمیاره
سردی اش شده

۴ تا دندون عقبی داره درمیاد

سوال های مرتبط