۷ پاسخ

حساسیت نداره به چیزی؟

دختر منم بدون علامت سرماخوردگی صداش گرفته س و خش دار شده

شاید خروسک گرفته،پسر من گرفته بود

دختر منم الان یه هفته هست اینجوره صداش

پسر منم یه مدته اینجوری شده شاید یک ماه نمی‌دونم از چیه

شاید گلوش عفونت داره

زیاد داد زده یا گریه کرده

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ سالگی