۶ پاسخ

منم سر این قضیه دخترم اذیت میشم نمیدونم چیه چکاپشم خوب بود خداروشکر حتی امروز حس کردم رنگ لب هاش هم کبوده نمیدونم چیه

پسر من ارثی هستش

اگه کم خونی نداره، از پوستشه، پسر من اونحوریه دکتر گفت پوستش حساسه، مخصوصا تو سرما بیشتر میشه

ارثی هم می‌تونه باشه بنظرم دختر منم اینطوریه

کم خونی عزیزم آزمایش ببرش

کم خونی

سوال های مرتبط

مامان وروجکها مامان وروجکها ۳ سالگی