سلام راسته واکسن ۴ ماهکی خیلی سخته

۲۷ پاسخ

پسر من تو ۲ماهگی اذیت کرد ،شکر واکسن ۴ ماهگی سبک بود.

ن ۴ سخت نیست زیاد

برای پسرم خیلی راحت تر از ۲ ماهگی بود

نه خیلی راحته

نه عزیز

بسته به بدن بچه متفاوته

هر بدن فرق داره دختر من هم ۴اذیت شد هم ۶🥲

منم کلی استرس دارم چیزای خوبی راجبش نشنیدم شنبه پسرم واکسن ۴ماهگی داره دو دلم که ببرمش یا نه

دختر من که اصلا اذیت نشد

نه خیلی سبک بود شکرخدا

دختر من بعد از واکسن ۴ ماهگی علاوه بر اذیت شدنش اعتصاب شیر هم کرده .فقط تو خواب شیر میخوره
دیگ دارم له میشم از زیر فشار عصبی و خستگی😔

نه زیاد

خیلی خیلی سخت بود بچم خیلی اذیت شد

سلام عزیزم اگ ولکسن قبلی اذیت نشده باشه سخت نیست
بدن با بدن فرق میکنه
پسر من هیچکدومو اذیت نشد خداروشکر

وای نه ایشالله

ممنون از همگی شما

برا من درست بود متاسفانه

اره سخته خیلییی سخته

والا برای دختر من از واکسن دوماهگیش راحت تر بود

آره بچه اذیت میشه پاهاشو که تکون میده درد داره طفلی.. حالا تبشم که بماند باید دقیق باشی و خوب کنترولش کنی

برا پسر من مث 2 ماهگیش بود

بهتر از دو ماهگی هست روز دوم یکم بی قرار میشن

برای همه یجور نیست برای دختر من سنگین بود

برا دخترم 4ماهگی خیلی گند بود

خیلی زیاد

بچه هاا فرق دارن برامن ۲ و ۴ ماهگی اذیت نشد اما ۶ماهگی روز دوم خیلی بد بود

نه برای من ۶ ماهگی سخت تر بود

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا🩷 مامان نازنین زهرا🩷 ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی