۵ پاسخ

مبارکت باشه عزیزم راه برو زیاد

اخ نگو ازدرد که‌منم‌ کل وجودم دردمیکنه بسلامتی عزیزم

تجربتو از سزارین میگی سختیض براتون کدوم قسمتش بود؟

بسلامتییی قدمش مبارک باشه ان شاءالله
طبیعی بودی

بسلامتی ایشالله عزیزم سزیاطبیعی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۲ ماهگی
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان آقا حسام مامان آقا حسام ۱۰ ماهگی