اصلا استرس نداشته باش، از چیزی که فک میکنی خیلی راحت ترههه
من صدبار برگردم عقب باز سزارین رو انتخاب میکنم، بس که راحت گذروندم
منم استرس دارررم
منم خیلیییی استرس دارم یسریا میان بعد یه ماه میگن هنوز جا بخیه هامون درد میکنه و اینا ادم ترس میگیرتش😢
از چیزی که فکر کنی خیییییلی راحت نره دختر
من انقدرررر میترسیدم که هی فشارم بالا پایین میشد موقع سزارین
ولی واقعا ترسم بیجا بود
ببین وااااقعا راحت ترینه..اصلا استرس نداشته باش..همه چیش کاملا قابل تحمله..بنظرم فقط لذت ببر میشه بهترین روز زندگیت..فقط با خودت نسکافه ببر بعد اینکه اجازه دادن چیزی بخوری تند تند بخور خیلی خوبه بیحسی سریع از بدنت خارج میشه..آدامس نعنا ببر...من شیاف دیکلوفناک و شیاف شکم کار کن هم برده بودم اما لازمم نشد خودشون میزدن..برای فشار شکم هم قبلش بهشون بگو تا بیحسی فشار بدن همین..انشاءالله زایمان راحت و خوبی داشته باشی عزیزم..فقط استرس اصلا نداشته باش
عزیزمم اصلا استرس نداره ما استرس چیزایی ک میگیریم ک دیدم ولی هیچی نیست بعدش سخت تره سزارین هیچی نداره امپولو ک انگار پشه نیش میزنه
من امروز زایمان کردم میدونم استرس داری منم داشتم ولی بعدش اصلا ترسناک نیست به شرط اینکه پمپ درد داشته باشی بهترین سزارین تر و تمیز
واا اصلن استرس نداره ک هیچ بعدشم درد نداره من ک دوروبریام هرکی سزارین کرد همونجا تو بیمارستان خودش کاراشو کرد راحت اومد خونه خودمم همینطور بودم
منم استرس خیلی دارم
وااای منم🫠
منم داشتم، اما تموم شد رفت، توکل کن بر خدا و دعا کن هر چی خیر هست پیش بیاد ان شاءالله
ایشالا میری میای میگیهیچی نبود الکی استرس داشتم وقتی نینی بیاد بیرون مبگن همه چی از یاد ادممیره
استرس نداشته باش خوشحال باش طبیعی زایمان نمیکنی
من طبیعی زایمان کردم ادم سابق دیگ نمیشم اصلااااا
خیلی بد بود خیلی سخت بود یادش میوفتم گریم میگیره
منم خیلی میترسم ازاینکه قراره شکمم بازشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.