ماک درحال ترک دادنش هستیم. اصلا جلوش گوش روشن نمیکنیم. مگه خاب باشه ک گوشی دست بگیریم. از صب تاشب گوشی میخاست و نای نای میخاست. روانیمون کرده بود
آره دختر من اهنگ آقا مهدی مسته رو همون ریتم اولشو دوس داره اون تیکش رد میشه باز میگه آینگ
دختر منم همینه همش میگه لالایی بذار ،گوشی رو میاره میگه لالا تا نذارم ول نمیکنه ولی گفتم گوشی خوب نیست کمتر براش بذارم
عزیزم خدا حفظش کنه سایز النگوش چنده مال نفس اینه ای هست بزرگه فک نکنم تا عید هم اندازه ش بشه
اره ما هزار بار اهنگارو از اول گوشمبکنبم اسهال شدبم
در حد ۳۰ ثانیه میخونه باز میزنه از اول ریتم اولشو دوسداره
پسرمنم اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.