جالبه من سر اولی نمیترسیدم فقط دوست داشتم زودتر زایمان کنم ببینمش
الان سر دومی میترسم😅
سلام عزیزم ازت خبری نیس 😅 نگرانت شدم
ایشالله بسلامتی فارق بشی عزیزدل اصلا بهش فکر نکن
منم موندم دعا کنم زودتر زایمان کنم یا بگم نه حالا دیر نمیشه بذار چند روز دیگه از طرفی اینقدر سنگین شدم و بدنم کوفته است دلم میخواد زودتر سبک بشم از طرفی هم چون میترسم هی هر شب میگم خب خداروشکر امروز هم خبری نبود بگیرم بخوابم 😂
مناونقد ک از سوند میترسم و خونریزی بعد زایمان خود زایمان برام ترسناک نیس😐🫢
وای عزیزم اصلا فک نکن چون ترست چند برابر میشه فقد اکه هم فک کردی به این فک کن که قراره نی نی نازتو ببینی
۱۱ اسفند نوبت سزارینم هست منم استرس دارم نمیتونم بخوابم
منم😓
مخصوصا امشب که حالت تهوع و دلپیچه دارم😟
نبابا من با خنده رفتم با قهقه برگشتم 🥴😂😂
همه همینن گلم ولی ترسناک نیست واقعا
والا من هرشب خواب زایمان میبینم اینقدر استرسشو دارم
وای منم دقیقا همینجوری ک اصلا اشتهام کور شده حالم بده نمیتونم توصیف کنم چمه
درد داری ک گفتن ۴ یا ۵ روز دیگه؟
سزارینی هستی
منم خیلی میترسم و بنظرم چون مامان اولی هستیم این ترس خیلی طبیعیه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.