۷ پاسخ

منم همینو میگفتم ولی دوسال بعدش دوباره باردار شدم الانم در شرف زایمان هستم😂😐

منکه سزارین شدم هرموقع یاد اون فشاری که به شکمم دادن میوفتم رنگم میپره ، بدترین قسمتش همون فشارش بود

والا من سزارین کردم تنم میلرزه 😂🤦🏻‍♀️چه برسه طبیعی

منم الان ۹روز..زایمان کردم..وقتی مرور میکنم 😬😬میترسم...البته من زایمانم زیاد..درد نداشتم تا لحظه اخر چون امپول بدون درد زدم

چقدمنی😢

واسه من عالی بود خداروشکر سزارینی بودم

طبیعی گلم؟

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد