منم همینو میگفتم ولی دوسال بعدش دوباره باردار شدم الانم در شرف زایمان هستم😂😐
منکه سزارین شدم هرموقع یاد اون فشاری که به شکمم دادن میوفتم رنگم میپره ، بدترین قسمتش همون فشارش بود
والا من سزارین کردم تنم میلرزه 😂🤦🏻♀️چه برسه طبیعی
منم الان ۹روز..زایمان کردم..وقتی مرور میکنم 😬😬میترسم...البته من زایمانم زیاد..درد نداشتم تا لحظه اخر چون امپول بدون درد زدم
چقدمنی😢
واسه من عالی بود خداروشکر سزارینی بودم
طبیعی گلم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.