یاد زایمان طبیعی آمپول فشار میوفتم بدنم مور مور میشه 😬

۸ پاسخ

خیلی وحشتناکه؟!!!

آمپولایی ک الان اومده مثل آمپول اپیدورال زایمان طبیعی رو راحت تر کرده. باید بگید براتون آمپول بزنن

صد سالم بگذره من یکی اصلا راضی ب طبیعی نمیشم😑

الان دقیق ۳۹ هفته و ۲ روزم شکمم گاهی سفت میشه اما زیاد نیست اگه همین امشب برم بگم درد دارم بستری میکنند یا باید واقعی درد داشته باشم بعد اگه دهانه رحم باز نشده باشه با آمپول فشار مطمئن باز میشه ؟

من ک سزارینم فردا دارم میمیرم از ترس 😑

خوب نیس زایمان کردین بقیه رو میترسونین یکی مث من ک فوبیا زایمان طبیعی داره

من دیگه خسته شدم یا امشب یا فردا صبح میرم هرطور شده دیگه زایمان کنم ۴۰ هفته شدم اینقدر پیاده روی رابطه بدون پیشگیری شیاف گل مغربی دوش آب گرم ماساژ تخم شربتی خاکشیر اصلا انگار نه انگار

من ک می میرم

سوال های مرتبط

مامان 💙Blue berry💙 مامان 💙Blue berry💙 ۲ ماهگی