سز.
میگن طبیعی والا
هم دردش فقط برا زمان زایمانه
هم هزینش کمتره
هم زودتر سر پا میشی
هم شکمت جمع میشه
هم رد بخیه رو شکم نداری دیگه
من چون طبیعی زایمان کردم و راضی بودم،میگم طبیعی
سزارین عالیه
من تجربه هیچکدومو ندارم.خودمم چون سفالیکه دکتر گفته طبیعی .از دکتر پرسیدم میگف طبیعی درداتو اونجا میکشی و میای خونه خوبی و از پس خودت بر میای .ولی سزارین نه.سزارین کمکی میخاد
من تجربهای از سزارین ندارم ولی بنظرم طبیعی خوبه
طبیعی
هرچی ک بدنت میکشه
سزارین
قبلا طبیعی میخواستم الان فقط سزارین
من طبیعی بودم راضی ام
به نام خدا هیچ کدوم😂
هیچکدوم، لک لکا بیارن خوبه
هر نوع زایمانی به بدن خود آدم بستگی داره من 14 ساعت درد کشیدم تا بچم به دنیا اومد اگه سزارین بودم در عرض اون ۱۴ ساعت سرپاهم مییشدم
من دوبار سزارین شدم راضی هستم البته دست دکتر هم باید سبک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.