۱۲ پاسخ

ارعه

خداروشکر عزیزم 😍

پسرم بدنیا اومد ۱۹۰۰ بود 🫠

من۳۴هفته و۴روز سونو کردم دو نیم بود🥺

عالی عزیزم چشم‌ نخوره 😘

اره خوبه

دویست سیصد گرم کم داره نسبت به هفته

خوبه ک روی نمودار همینه

تصویر

منم الان ۳۴, سه ام

باهمین😍

منم ۳۴هفته و ۱روز ۲۲۰۰بودم بهم گفتن کمه🫠

اره ماشاالله عالیه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل جوون مامان ابوالفضل جوون روزهای ابتدایی تولد