منم دخترم تو ۳۵ هفته ۲۳۰۰ بود.اب انبه صنعنتی گرفتم ومرتب خوردم.تو ۴ روز ۴۰۰ گرم وزنش بیشتر شد
وزن بچت خوبه که قشنگم تا زایمانت سه کلیو ام میشه
خوبه که وزنش
خوبه خب. دکتر به من گفت بیشتر از 4 بشه، سزارین میشی. می خوای سزارین بیاری؟؟
من ۳۲ هفته ۵ روز ۱۴۰۰ بود
۳۴ هفته ۱ روز شد ۱۹۰۰
۳۶ هفته میزان شد ۲۴۰۰
۳۸ هفته ۳ کیلو شد اومد دنیا
انترامیل استاندارد خورد دو هفته اول توی ۹ روز ۵۰۰ گرم اضاف کردبعدش لیدی میل خوردم ۱۴ روز ۴۰۰ گرم اضاق کرده بود
بنظرم انترامیل استاندارد بگیر بخور روزی ۲یا ۳ بار با شیر
لیدی میل تخم مرغ
لیدی میل بخور عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.