۷ پاسخ

منم دخترم تو ۳۵ هفته ۲۳۰۰ بود.اب انبه صنعنتی گرفتم ومرتب خوردم.تو ۴ روز ۴۰۰ گرم وزنش بیشتر شد

وزن بچت خوبه که قشنگم تا زایمانت سه کلیو ام میشه

خوبه که وزنش

خوبه خب. دکتر به من گفت بیشتر از 4 بشه، سزارین میشی. می خوای سزارین بیاری؟؟

من ۳۲ هفته ۵ روز ۱۴۰۰ بود
۳۴ هفته ۱ روز شد ۱۹۰۰
۳۶ هفته میزان شد ۲۴۰۰
۳۸ هفته ۳ کیلو شد اومد دنیا
انترامیل استاندارد خورد دو هفته اول توی ۹ روز ۵۰۰ گرم اضاف کردبعدش لیدی میل خوردم ۱۴ روز ۴۰۰ گرم اضاق کرده بود
بنظرم انترامیل استاندارد بگیر بخور روزی ۲یا ۳ بار با شیر

لیدی میل تخم مرغ

لیدی میل بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی