۴ پاسخ

عالیع

خوبه ، کمی تغذیه بهتر کن، بستنی بخور ، و قرص مولتی خارجی بخور ولی در کل خوبه

خوبه

آره خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱ ماهگی
مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی