۶ پاسخ

یخچالی باشه اره نباشه نه

اره همشو

نه😕😕😕

اونی که یخچالی هشت می‌زارم ،قطره سیدرال یخچالی می‌زارم یخچال ولی پدیا بست دمای محیط

من یک هفتس میزارم چون هوا شهر ما تا۳۰درجه هم رسیده ،قبلا ن بیرون بودن

اره

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم💖🫀 مامان رستا خانوم💖🫀 ۳ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی