اره رو خودش نوشته بعد از باز کردن در یخچال نگهداری شود
ن نمیزارمش دما خونه اوکیه
باید تو یخچال باشه . اسم قطره چیه؟
نه نوشته روش تو دمای ۲۵ تا ۳۰ اوکیه
بله داخل یخچال
داخل یخچال باشه خیلی بهتره
منم تو یخچال میزارم
خونمون خیلیییی گرمه اره میزارم
نه من گذاشتم بالا سر دخترم کنار وسایلش
یخچالی نیست ، دمای اتاق اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.