خانما شماا قطره آد رو داخل یخچال میزارید؟

۹ پاسخ

اره رو خودش نوشته بعد از باز کردن در یخچال نگهداری شود

ن نمیزارمش دما خونه اوکیه

باید تو یخچال باشه . اسم قطره چیه؟

نه نوشته روش تو دمای ۲۵ تا ۳۰ اوکیه

بله داخل یخچال

داخل یخچال باشه خیلی بهتره

منم تو یخچال میزارم

خونمون خیلیییی گرمه اره میزارم

نه من گذاشتم بالا سر دخترم کنار وسایلش
یخچالی نیست ، دمای اتاق اوکیه

سوال های مرتبط

مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۵ ماهگی
مامان اقا سهیل مامان اقا سهیل ۹ ماهگی