سلام قطره اد رو میزارید بخچال

۶ پاسخ

بعد یه ده دقیقه بزاریم بیرون تا یکم گرم شه بدیم بچه

بله حتما بزار

اره روش نوشته بعد از باز شدن در یخچال

همه قطره هاشو میزارم یخچال

برا من پدیا بست میزارم یخچال

نه نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان رستا خانوم💖🫀 مامان رستا خانوم💖🫀 ۳ ماهگی
مامان سامیار 💙🐣 مامان سامیار 💙🐣 ۱۲ ماهگی