۵ پاسخ

منمadمعمولی میدم اماتویخچال نمیزارم

منم تو یخچال ب روی قطره هم نوشته بود

هواگرمه بهتره تو یخچال باشه

اره داروخونه به من گفت چون هوا گرمه بذار

اره

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان رستا خانوم💖🫀 مامان رستا خانوم💖🫀 ۳ ماهگی
مامان ویهان🩵👼🏻 مامان ویهان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 ۱ سالگی
مامان توت فرنگیم🍓 مامان توت فرنگیم🍓 ۱۱ ماهگی
مامان اقا سهیل مامان اقا سهیل ۹ ماهگی