قطره آ د رو میزارید یخچال ؟

۱۴ پاسخ

اره من میزارم

اره باید بزاری

آره من کلا همه قطره ها رو میزارم داخل یخچال هوا گرمه بیرون

بله...

بستگی داره روش نوشته باشه یا نه ، من ویواکیدز میدم روش نوشته باید بذاریم یخچال

من نزاشتم چون ندیده بودم روش نوشته بعدازاینکه باز کردی بزاریخجال،امشب میرم یکی دیگ بخرم،البته از داروخانه میپرسم بعد میخرم،قطرع کولیک هم نزاشتم،اونم نمیدم

آره.

بله میزارم

بله عزیزم

نوچ.

نه محیط خونه

نه...

نه عزیزم

ن یخچالی نیست

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم💖🫀 مامان رستا خانوم💖🫀 ۳ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی