قطره آ د باید داخل یخچال نگه داریم؟

۵ پاسخ

اره چون خراب میشه

من پدیا بست میگیرم
روش نوشته از موقعی که باز میشه داخل یخچال نکهداری بشه

من نگه نمی‌دارم

نه من بیرون میذارم

نه.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۵ ماهگی
مامان رقیه 
امیرعباس مامان رقیه امیرعباس ۱۴ ماهگی
مامان ویهان🩵👼🏻 مامان ویهان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان رستا خانوم💖🫀 مامان رستا خانوم💖🫀 ۳ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۵ ماهگی