۱۴ پاسخ

آره گلم

مارک پدیابست روش نوشته ک داخل یخچال بزاری

من که نمیزارم

اره فک کنم بعد اینکه باز میشه باید توی یخچال نگهداری بشه

اد رو نمیزارم

نه

وای من بیرون میذاشتم ک
یعنی وقتی خنکه ب بچه بدیم؟

نه من نزاشتم تا الان

اره چون هوا خیلی گرمه

آد روش نوشته باید تو یخچال باشه

اد رو نمیذارم

من هیچکدومونمیزارم مگه بایدگذاشت؟

بله

من آد رو نمیزارم

سوال های مرتبط

مامان سامیار 💙🐣 مامان سامیار 💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی