آره گلم
مارک پدیابست روش نوشته ک داخل یخچال بزاری
من که نمیزارم
اره فک کنم بعد اینکه باز میشه باید توی یخچال نگهداری بشه
اد رو نمیزارم
نه
وای من بیرون میذاشتم ک
یعنی وقتی خنکه ب بچه بدیم؟
نه من نزاشتم تا الان
اره چون هوا خیلی گرمه
آد روش نوشته باید تو یخچال باشه
اد رو نمیذارم
من هیچکدومونمیزارم مگه بایدگذاشت؟
بله
من آد رو نمیزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.