۲ پاسخ

سلام آره عزیزم بعد از باز کردن توی یخچال نگهدار تا یک ماه قابل استفاده بعدش هرچی موند داخلش بریز ندین بچه بخوره

معمولا روی داروها مینویسه تو چه دمایی نگهداری بشه

سوال های مرتبط

مامان ویهان🩵👼🏻 مامان ویهان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان آوین جانم💗 مامان آوین جانم💗 ۷ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان رقیه 
امیرعباس مامان رقیه امیرعباس ۱۵ ماهگی