۵ پاسخ

دکتر باقری عزیزم ازادگان ۳۰۰ گرفت
درمانگاه کمکم هس

من توی خیابان شهاب
کلینیک شخصی کنار داروخونه،زدم
اصلا خوب نیست با دستگاه گان
خیلی اذیت شدم

درمونگاه محمودی سوراخ میکنن ۱۰۰میگیره

میگم فرناز نی نی پوش خریدکردی زیاد؟جنساش خوبه؟ من یسری خریدکردم اصلا خوب نبود خیلی زود پرز دراورد

من کردم ۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان ❤️دلوین ♥️ مامان ❤️دلوین ♥️ ۲ سالگی