۲ پاسخ

برو خدا رو شکر کن من پلاکتم از ۱۲۰ اومد ۸۵ دیروز ازمایش دادم دوباره شده ۷۸ دارم میمیرم از استرس و نگرانی اصلا خواب به چشمم نمیاد

خوشبحالت راحت میشی

سوال های مرتبط